Arkiv for kategorien ‘Bestyrelsen’

Skal der være sand rundt om vandrørerne?

mandag, 26. maj 2008

Igår til vand-festen havde vi en debat omkring hvorvidt det er et krav at der ligges sand rundt om vandrørerne og samlingerne. Jeg har i dag ringet rundt til nogle VVS-firmaer for at spørge hvad procedurerne og/eller kravene omrking dette er. Alle de VVS-mænd jeg har forhørt mig ved fortalte at der ikke er nogen procedure og/eller krav om at lægge sand rundt om rørerne og heller ikke rundt om samlingerne. Det eneste, man som VVS-mand skal være opmærksom på er at der ikke er store sten, der kan beskadige rørerne og samlingerne.

Konklusionen er således at arbejdet på dette punkt er blevet udført som det skal.

Med venlig hilsen Clea, Bestyrelsen.

Klager til VVS-firmaet

torsdag, 1. maj 2008

Vi har I bestyrelsen hørt en del klager rettet mod VVS-firmaet, bl.a. angående hække, der er blevet ødelagt. Vi har talt med Jørgen fra vand-udvalget, og han vil gerne stå for at lave en liste med alle de klager eller erstatningskrav der nu må være. Så hvis du har noget du gerne vil klage over, så send Jørgen en e-mail med klagen, som han så vil tilføje til listen. Jørgens e-mail adresse er jorgenkrage@hotmail.com

Venlig hilsen bestyrelsen.

Referat ude nu!

fredag, 28. marts 2008

Referatet fra årets generalforsamling er i dag blevet sendt afsted.

44 modtager det med posten og 39 har ønsket at modtage det på mail, det er dejligt da vi spare både tid og penge!

Et par stykker af de afsendte mails er kommet retur, og disse havelejere vil i stedet modtage referatet med brev snarest.

Send en mail til bestyrelsen, hvis det er din mailadresse det er kokset med.

Hvis du fremover ønsker at modtage al information fra bestyrelsen på mail, bedes du meddele os det på Mail til bestyrelse, også selv om du har tilmeldt dig referatet på mail.

(Vi spurgte kun om referatet på genneralforsamlingen, men burde have spurgt om I var interesseret i at modtage al skriftelig henvendelse fra bestyrelsen på mail.)

Vi håber alle vil nyde gennemlæsningen!

Venlige Forårs Hilsner

Bestyrelsen

Vores nye logo

onsdag, 12. marts 2008

Til gerneralforsamlingen fandt vi vinderen af logokonkurrencen, som blev Lotte i have nr 77.

Her er vores nye logo:

Logo

Referat på email

mandag, 10. marts 2008

Tak for en god gerneralforsamling i søndags.

Alle der mødte op fik tilbudet om at få referatet på email i stedet for brev.

Det var der rigtig mange der gerne ville have, derfor skal I der ikke var med til generalforsamlingen også have tilbudet.

Skriv til Mail til bestyrelse at du gerne vil have referatet fra generalforsamlingen på email.

Så spare vi porto, tid og miljø 🙂

Opdatering mandag aften:
Der er nu i alt 35 der har ønsket at få referatet på email.
Det betyder at foreningen spare mindst 220 kr i porto og oven i det kommer udgifterne til tryk, papir og konvoluter.

Du kan stadig nå at tilmelde dig !

Det vil blive skrevet her på siden, når referatet er sendt ud.
Lige nu er det ved at blive rettet af bestyrelsen.

HUSK kære medlemmer

mandag, 3. marts 2008

Generalforsamlingen på søndag kl 12 på Åby Bibliotek, og ikke mindst Logokonkurrencen hvor alle forslag er velkomne, både skidt og kanel.

Vi ser frem til mange fremmødte.

På gensyn

Bestyrelsen

Indkaldelse til ordinær generalforsamling

onsdag, 23. januar 2008

Årets Generalforsamling i haveforeningen Enghave, bliver afholdt søndag d. 9. marts 2008 fra kl. 12-16 på Åby Bibliotek.Indkommende forslag skal være bestyrelsen i henne senest mandag d. 4. februar, enten pr. email: bestyrelse@hf-enghave.dk eller pr. brev til Birgit Jensen, Søndre Ringgade 23, 2.tv, 8000 Århus C, da disse skal sendes ud med indkaldelsen.

Forslag til logokonkurrencen kan afleveres til bestyrelsen helt indtil Generalforsamlingen.

Vi håber på mange fremmødte.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen