Opdatering

28. april 2008

VVS-firmaet er nu i fuld sving med at lægge vandrør ud. Der mangler nu kun nogle enkelte haver. Derefter skal de have sat en hovedhane/brønd op på parkeringspladsen, ordnet vejene, sat vandure i brøndende, sat spulehaner op til dem der har bestilt det og dækket hullerne til ved dem der har bestilt det. Vi ved desværre stadig ikke hvornår vandet bliver åbnet, da vi ikke kan få en dato, men vi håber ikke der går mere end et par uger eller 3.

Venlig hilsen Bestyrelsen.

Gratis sand

28. april 2008

Sandbunken på p-pladsen skal alligevel ikke bruges.

Post bringes pt. ikke ud i haveforeningen

16. april 2008

Til dem der modtager post i Haveforeningen Enghave.
Pga. gravearbejdet bliver der ikke omdelt post i Enghave, men det er muligt at modtage post alligevel:

  1. Sæt din postkasse op på “affaldsøen” på P-pladsen.
  2. Ring til 80207030 og bed om at blive omstillet til postomdellingskontoret for Åbyhøj.
  3. Sig at de skal lever din post i din postkasse på p-pladsen.

Så skulle du nu kunne modtage post igen.

Hvornår er vandet færdigt?

10. april 2008

Der er flere der har spurgt efter hvornår vand-arbejdet mon er færdigt. Det kan vi desværre ikke være helt sikre på, men forhåbentligt om 3 eller 4 uger, dvs. omkring først eller midt i maj.

Venlig hilsen Bestyrelsen

Vand-Fest !

9. april 2008

Vi holder VAND-FEST søndag d. 25. maj kl. 13 på parkeringspladsen. Der bliver serveret sodavand og øl, pølser og brød!

Der bliver mulighed for erfaringsudveksling og at få gode råd til den videre proces med at lægge vandrør i din egen have.

Kom og fejr høsten af det mangeårige arbejde!

Vi glæder os til at se jer!

Venlig hilsen Bestyrelsen.

Opdatering om vand-projektet

9. april 2008

Nu er VVS-Firmaet godt i gang med at lægge nye vandrør ned. De er startet oppe fra og bevæger sig ned igennem haveforeningen. De har nedlagt rør i de øverste to veje, men endnu ikke i haverne oppe ved Klokkervej. Dejligt at se at de er kommet godt i gang og at det går så hurtigt med arbejdet!

Hilsen bestyrelsen.

Nedgravning af vandrør – endelig sker der noget!

28. marts 2008

VVS-firmaet starter arbejdet mandag den 31. marts.

Fra den dato og under hele arbejdets udførelse er der påbud om hverken at køre, standse og parkere med bil på foreningens havegange.

Parkering på p-pladsen burde være muligt mens arbejdet står på, men vær opmærksom på evt. problemer.

På forhånd tak! 🙂

De bedste hilsner

Bestyrelsen

Referat ude nu!

28. marts 2008

Referatet fra årets generalforsamling er i dag blevet sendt afsted.

44 modtager det med posten og 39 har ønsket at modtage det på mail, det er dejligt da vi spare både tid og penge!

Et par stykker af de afsendte mails er kommet retur, og disse havelejere vil i stedet modtage referatet med brev snarest.

Send en mail til bestyrelsen, hvis det er din mailadresse det er kokset med.

Hvis du fremover ønsker at modtage al information fra bestyrelsen på mail, bedes du meddele os det på Mail til bestyrelse, også selv om du har tilmeldt dig referatet på mail.

(Vi spurgte kun om referatet på genneralforsamlingen, men burde have spurgt om I var interesseret i at modtage al skriftelig henvendelse fra bestyrelsen på mail.)

Vi håber alle vil nyde gennemlæsningen!

Venlige Forårs Hilsner

Bestyrelsen

Vores nye logo

12. marts 2008

Til gerneralforsamlingen fandt vi vinderen af logokonkurrencen, som blev Lotte i have nr 77.

Her er vores nye logo:

Logo

Releasekoncert med Ratslør

11. marts 2008

Ratslør er et orkester med stærk tilknytning til H/F Enghave, to af medlemmerne er haveejere i foreningen, en tredje er tidligere ditto, en fjerde har en kort overgang boet i en af haverne, da han var boligløs – faktisk blev de første kim til orkestret sået i denne have.

De har spillet til foreløbig 3 sommerfester og desuden – i akustisk opstilling – spillet til en del private fester i nogle af foreningens haver.

Vi håber på at se jer til vores koncert på fredag. Tag et smuglyt til nogle numre fra CDen på www.myspace.com/ratsloer

Med venlig hilsen Hans, have 35

releasekoncert.jpg

Referat på email

10. marts 2008

Tak for en god gerneralforsamling i søndags.

Alle der mødte op fik tilbudet om at få referatet på email i stedet for brev.

Det var der rigtig mange der gerne ville have, derfor skal I der ikke var med til generalforsamlingen også have tilbudet.

Skriv til Mail til bestyrelse at du gerne vil have referatet fra generalforsamlingen på email.

Så spare vi porto, tid og miljø 🙂

Opdatering mandag aften:
Der er nu i alt 35 der har ønsket at få referatet på email.
Det betyder at foreningen spare mindst 220 kr i porto og oven i det kommer udgifterne til tryk, papir og konvoluter.

Du kan stadig nå at tilmelde dig !

Det vil blive skrevet her på siden, når referatet er sendt ud.
Lige nu er det ved at blive rettet af bestyrelsen.

HUSK kære medlemmer

3. marts 2008

Generalforsamlingen på søndag kl 12 på Åby Bibliotek, og ikke mindst Logokonkurrencen hvor alle forslag er velkomne, både skidt og kanel.

Vi ser frem til mange fremmødte.

På gensyn

Bestyrelsen

Mailinglisten

12. februar 2008

Da hjemmesiden gik ned den anden dag, blev listen med dem der gerne vil have en email når der kommer nyt på siden væk.
Der var næsten 50 tilmeldte på listen – Så servicen var en stor succes.

For at komme på listen igen skal du blot skrive din email adresse her:

Du vil herefter altid modtage en email når der kommer nye opslag op på vor hjemmeside.
Man kan altid afmelde sig igen…

Update 25/2:
Jeg har nu tilføjet ca 30 email adresser og 5 har selv tilmeldt sig.

Update 13/4:
Så er vi oppe på 52 tilmeldte – flot 🙂

ØV !

5. februar 2008

Serveren hvor vores hjemmeside lå, er desvære gået ned… helt ned.

Det betyder at alle data måske et tabt 🙁

Jeg vil i næste weekend gøre et forsøg på at rede det der redes kan.

Indkaldelse til ordinær generalforsamling

23. januar 2008

Årets Generalforsamling i haveforeningen Enghave, bliver afholdt søndag d. 9. marts 2008 fra kl. 12-16 på Åby Bibliotek.Indkommende forslag skal være bestyrelsen i henne senest mandag d. 4. februar, enten pr. email: bestyrelse@hf-enghave.dk eller pr. brev til Birgit Jensen, Søndre Ringgade 23, 2.tv, 8000 Århus C, da disse skal sendes ud med indkaldelsen.

Forslag til logokonkurrencen kan afleveres til bestyrelsen helt indtil Generalforsamlingen.

Vi håber på mange fremmødte.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen